onsdag 14 april 2010

Idag har jag ( Sofia ) varit hos Saga och vi har gjort en musikvideo som ni ska få se snart.
Jag har också varit på Sagas fotbollsträning fast jag är inte med och mitt lag vann ( Sagas lag förlorade) Jag ska kanske börja men vi får se.

Jag ( Sofia ) fick också några av Sagas gamla kläder.

Vi måste såklart lägga upp bilderna plus videon ;) Hoppas ni tycker den är superbra! För det tycker alla = Vi! xD


















Sofia som provar mina ( Sagas ) kläder.















Jag ( Sofia ) och Saga vid spegeln.




















Sofia i min ( Sagas ) lila kofta.




















Jag ( Saga ) som grejar med naglarna xD





















Jag ( Sofia ) som knäppte flummt foto.

















Vi har också gjort en video men det tog så långt tid att ladda så ni får se den kanske senare ;)



Love / Vi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar